رفتن به محتوای اصلی

میزبانی اصحاب رسانه آذربایجان شرقی از یادگاران بمباران ۲۷ دی دانشگاه تبریز

1402/10/23

جواد بیرامزاده، مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در ابتدای این مراسم با تشریح فعالیت‌های انجام شده توسط بسیج رسانه در استان، بر اهمیت جریان‌سازی رسانه‌ای در جامعه امروزی تاکید کرد.

وی با بیان این‌که اصحاب رسانه راویان پیشرفت‌های جامعه بوده و روایتگری خبرنگاران می‌تواند در بسیاری از مسائل راهگشا باشد، خاطرنشان کرد: اردوی راویان پیشرفت یکی از برنامه‌های ویژه بسیج رسانه در راستای مطالبه‌گری، روایتگری و امیدآفرینی است که روند و جایگاه ویژه‌ای در آذربایجان‌شرقی یافته است.

وی در ادامه با اشاره به سطح کیفی آثار رسیده به هفتمین دوره جشنواره استانی ابوذر، تعداد آثار ارسالی در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت را بسیار پرشمار و باکیفیت توصیف کرد و گفت: برگزاری نشست‌های روایتگری و تولید محتوا توسط خبرنگاران، در این رابطه بسیار اثرگذار بوده است.

در ادامه برنامه جمال شکوری و محمد منافی فرتوت از جانبازان و یادگاران بمباران ۲۷ دی دانشگاه تبریز به روایتگری واقعه پرداخته و بر اهمیت گرامیداشت شهدای بمباران ۲۷ دی دانشگاه تبریز و شناساندن شهدای آن دوران به جوانان و دانشجویان امروزی تاکید کردند.

رونمایی از کتاب 'من جان تو، تو جان من' شامل سروده‌های رقیه غلامی در موضوعات دفاع مقدس، شهدا و انتظار از دیگر بخش‌های مراسم بود که با همراهی اصحاب رسانه انجام شد.

در این مراسم که به همت بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی برگزار شده بود از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی ترگل تجلیل به عمل آمده و مسابقه کتابخوانی مکتب حاج قاسم(ویژه اصحاب رسانه) با توزیع کتابچه‌های مسابقه، کلید خورد.