رفتن به محتوای اصلی

ضرورت فعالیت‌های رسانه‌ای ضربتی برای مقابله با هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان

1402/10/23

فرمانده سپاه عاشورا بر ضرورت فعالیت‌های رسانه‌ای دقیق و مستمر برای مقابله با هجمه‌های شناختی و خنثی‌سازی تبلیغات سوء دشمنان تاکید کرد. 
 

سردار اصغر عباسقلی‌زاده در دیدار اعضای بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی با وی در آستانه برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره استانی ابوذر، فعالیت‌های رسانه‌ای در راستای امیدآفرینی، تبیین داشته‌ها و پیشرفت‌ها را بسیار ارزشمند برشمرد. 

فرمانده سپاه عاشورا با تبریک سالروز تشکیل بسیج رسانه نیز بر اهمیت فعالیت‌های بسیجی در بستر رسانه تاکید کرد و گفت: رسانه می‌تواند با پرداخت صحیح و به موقع در بسیاری از مسائل راهگشا و روشنگر باشد، بر این اساس رسانه‌ها و اصحاب رسانه رسالت سنگینی در تبیین و روشنگری بر عهده دارند. 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ها در آستانه برگزاری انتخابات که نمود واقعی مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که هدف از حضور در انتخابات در مرحله نخست، سربلندی و صلابت کشور و نظام جمهوری اسلامی است و بدون تردید چنین مشارکتی نه تنها منجر به یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود، بلکه باعث افزایش میزان انسجام و قدرت ملی خواهد بود.

وی برگزاری انتخابات آزاد را یکی از دستاوردهای بسیار اصیل و مهم انقلاب اسلامی برشمرد و با اشاره به اینکه مردم آذربایجان همواره در طول سال های پس از انقلاب حضوری پررنگ و نقش آفرین در تمام عرصه ها از جمله انتخابات داشته اند، گفت: آحاد مردم و به ویژه اصحاب رسانه، رسالت خطیری در این رابطه برعهده دارند.