رفتن به محتوای اصلی

برگزاری رویداد «جام رسانه امید» در آذربایجان شرقی

1402/10/23

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی از برگزاری رویداد «جام رسانه امید» در استان خبر داد.

جواد بیرامزاده در مراسم روایتگری از بمباران ۲۷ دی دانشگاه تبریز که به همت بسیج رسانه استان برگزار شد اظهار کرد: ۲۱ دی ماه، سالروز تشکیل بسیج رسانه و شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر است که روزگاری خبرنگار روزنامه اطلاعات و صداوسیما بود.

وی افزود: سازمان بسیج در راستای ایجاد جریان فکری بین رسانه‌ها و حمایت از اصحاب رسانه استان اقدامات بسیاری چون توریع بسته‌های رمضانی، پویش‌های مختلف، افطاری دهه هشتادی‌ها، مراسم روز خبرنگار، اردوی راویان پیشرفت و ... را انجام داده و به خصوص بازخورد مثبتی از اردوی راویان پیشرفت داشتیم که نمود آن در جشنواره رسانه‌ای ابوذر نشان داده می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان به ایستگاه آخر رسیده و اوایل بهمن ماه نیز مراسم اختتامیه هفتمین دوره آن برگزار می‌شود. بر اساس اذعان داروان، کمیت و کیفیت آثار امسال نسبت به سنوات گذشته بالا بوده است.

بیرامزاده با تاکید بر این‌که ارتقای تورهای رسانه‌ای، اردوهای خارج از استان و اردوهای تفریحی و زیارتی نیز در دستورکار بسیج رسانه استان است، گفت: جام رسانه امید نیز که یک رویداد ۲۴ ساعته است در راستای تولیدمحتوا و جهت امید و نشاط آوری، هفته آینده در منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود. در این رویداد هدف ما به چالش کشیدن اصحاب رسانه است.

وی افزود: نیمه بهمن ماه نیز جام رسانه امید کشور برگزار می‌شود که به صورت یک رویداد سه روزه است.

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم، از مجموعه شعر «من جان تو، تو جان من» شامل سروده‌های رقیه غلامی در موضوعات دفاع مقدس، شهدا و انتظار رونمایی شد.