رفتن به محتوای اصلی

فرمانده سپاه عاشورا: زندگی و رفتار مسوولان باید به مردم شبیه شود

1401/05/24

 فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه دولت انقلابی و مردمی سیزدهم فرهنگ جدیدی از دولتمردی را ارایه کرده است، گفت: بر همین اساس مدیران دولتی از نظر سطح زندگی و رفتار باید بیش از پیش خود را به مردم نزدیک کنند.

سردار اصغر عباسقلی زاده که به همراه مسئول بسیج رسانه و مسئول سایبری آذربایجان شرقی در دفتر ایرنا حضور یافته بود،  افزود: متاسفانه در گذشته فاصله عمیقی بین مردم و دولت ایجاد شده بود که این فاصله باید در طول دوره دولت سیزدهم جبران شود و همبستگی و دلبستگی بین این دو عنصر مهم توسعه کشور، ایجاد و تقویت شود.

وی بی اعتمادی را حاصل فاصله بین دولت ها و مردم بیان و اضافه کرد: متاسفانه آثار زیانبار و مخرب این موضوع بخش های مختلف جامعه را تهدید کرده و منجر به صدمات بسیار بزرگ به کشور می شود که نتیجه آن عقب ماندگی در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

سردار عباسقلی زاده، بهبود شاخص های اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و تعمیق احساس مسئولیت در تک تک افراد جامعه را مزیت های بزرگ و پررنگ نزدیکی بین دولت ها و مردم برشمرد که به گفته وی در حال حاضر دولت سیزدهم در این راستا گام های بسیار خوب و محکمی برداشته است و امید می رود این حرکت همچنان تداوم یافته و روز به روز قوی تر شود.

وی ارتباط مستمر بین دستگاه های مختلف اجرایی با رسانه ها را از جمله موارد بسیار تاثیرگذار در توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور دانست و با تاکید بر اینکه مدیران نباید از رسانه های واهمه داشته باشند، یادآور شد: بدون تردید بیان و انعکاس درد و رنج مردم از طریق رسانه ها و بازخواست دستگاه های متولی از مولفه های پیشرفت هر جامعه به خصوص ایران اسلامی است و باید مدیران و مسئولان از انتقادهای رسانه ای استقبال کرده و سعی بر رفع مشکلات مردم کنند.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به فعالیت های محرومیت زدایی سپاه عاشورا در نقاط مختلف آذربایجان شرقی، توجه به مناطق محروم و روستایی را یکی از برنامه های اولویت دار این مجموعه دانست و اظهار داشت: در این زمینه سپاه عاشورا در کنار دولت است و خود را همیار و یاری رسان دستگاه های اجرایی می داند.

وی فعالیت های گسترده بسیج سازندگی در حوزه های گوناگون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی و محرومیت زدایی را از جمله اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر توسعه کشور و استان بیان کرد که نشان دهنده نزدیکی سپاه به دولت می باشد.