رفتن به محتوای اصلی

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی: صدای خبرنگاران رساتر از صدای گلوله هاست

1401/02/30

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: راهی که شیرین ابوعاقاله و دیگر خبرنگاران شهید محور مقاومت در پیش گرفته اند توسط سایر خبرنگاران آزاده ادامه خواهد داشت تا به جهانیان ثابت شود صدای خبرنگاران رساتر از صدای گلوله هاست.

مراسم یادبود شهیده خبرنگار «شیرین ابوعاقله» روز پنج‌شنبه( ۲۹ اردیبهشت)، به همت سازمان بسیج رسانه و همکاری حوزه هنری در سالن «استاد شهریار» پردیس سینمایی «قدس» تبریز با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برگزار شد.

در این مراسم یادبود که با حضور تعدادی از اهالی رسانه و فرهنگ و هنر تبریز برگزار شد به ابعاد رسانه ای و تبیین جبهه مقاومت و آرمان قدس پرداخته شد.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: جنگ امروز، جنگ نرم و جنگ اقتصادی است، دشمنان ایران پس از شکست نظامی در دفاع مقدس و محور مقاومت، جنگ اقتصادی و جنگ نرم علیه ملت ایران را در پیش گرفته اند.

وی افزود: در عصر جنگ نرم، رسانه، قدرت یک ملت است، خبرنگاران نیز افسران این جنگ نرم هستند و در قله مجاهدت قرار دارند. در این جنگ برنده کسانی هستند که با گلوله رسانه بر ذهن مخاطبان شلیک می کنند. ما امروز نیازمند یک جبهه متحد رسانه‌ای در محور مقاومت هستیم‌. 

بیرامزاده گفت: امروز هم اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در تبریز گرد هم آمده اند تا یاد یکی از  شهدای خبرنگار جبهه مقاومت را گرامی بدارند.

مسئول بسیج رسانه استان افزود: ترور شیرین ابوعاقله اولین جنایت نیست، از سال ۲۰۰۰ تاکنون، ۴۶ خبرنگار فلسطینی توسط صهیونیست‌ ها به شهادت رسیده اند.

وی تاکید کرد: قطعا راهی که شیرین ابوعاقاله و دیگر خبرنگاران شهید محور مقاومت در پیش گرفته اند توسط سایر خبرنگاران آزاده ادامه خواهد داشت تا به جهانیان ثابت شود صدای خبرنگاران رساتر از صدای گلوله هاست.